bloggar senare

tjatja sweetheart's
skola sög sten hårt i dag, men big love till min nya fysik lärare.
Jens Larsson, kommer inte bli mycket jobb, hihih. Typ jag Balle,
Mickaela och Mattson, mjoo vi jobbar för fullt! hihi men ja resten
av alla lärare va väll vanliga, utom våran nya idrotts lärare som typ verkar
helt dryg i huvudet? aja, hoppas på att vi får en ny sen iaf, men aa. Har köpt
hår färg nu, men orkar inte färga, är helt slut, funderar på att sleepa en stund
fett skönt! helt död i hela kroppen. Men imorn blir det till stan och kolla på nya
lägenheten, fantastiskt! Men nu tror jag faktist att jag ska sova en stund.

xoxo♥

bloggar senare när jag färgat håret ithink, annars blire imorn! ;)

Kommentera här bitches!
skrivet av: Kitty

Bra blogg;D o skitfin header

2009-08-24 @ 18:25:15
URL: http://katarinasandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0