fäärgning på g!

19:28
okej, nu sitter jag med med fullt med färg i håret
och väntar på att 40 minuter ska gå, men tvivlar
sten hårt att jag kommer ha i färgen så länge(a)
så till syselsättning hoppar jag runt i rummet till
magnus ugglas låtar som är grymma! & till kick's
låt 'ge mig lite mera' som också är sjukt bra! puss


19:49
inte precis 40 minuter, men det fick duga liksom!
20 räckte gott och väl! jippe det ser svart ut!!!
PRECIS SOM JAG VILLE, naat och jag känner
mit som typ en blöt rått, niiice!

resultat - katastrof!


nu finns det en väldig ledsen belinda framför datan:(
men lite status har jag fan allt, ba rasmus bror va inne på
min bdb nyss, HAH hur cool är inte jag för det! nej jag sten
dryger jag är cool 24/7! thihih. aja whatever

men jag och sandra i skolan idag,
- s;  talk to the hand!
- b; nej jag snackar med the face bitch!
- s; aa men care face?
HAHAHA klockrent!

nu ska jag cuttcutta! mitt hår REST IN PEACE!
puss på er bejb's!♥

Kommentera här bitches!

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0