Paow wannabe?

  
hejs svejs bejbs ♥
satt mig precis vid datan, Jonne va precis här
och lämna min älskade moppe hjälm, niice.
skolan i dag va typ tråkig? Vi skulle 'umgås med
klassen' ofc jag och linda undvek klassen typ.
sen käka vi paj hos nina, mums! och jag är helt
otroligt hes och snuvig. sen så klart har jag fått
höra att jag låter precis som paow när jag snackar,
bara för rasmus smitta ner mig, tack bejb. Men
det angående att jag låter som paow är nog sant,
jag kan höra det lite själv i bland. Vissa stunder
i dag har jag tappat rösten helt, men nu är den värre.
Får bara fram någon enstaka ord, hihi we like it.
Men nu ska jag dra till arboga
och käka kina mat med min mor.
för beach rocken kan jag iaf glöma
pgv att att jag är så sjukt, man gillar't

bloggar i kväll sötnosar!♥

Kommentera här bitches!

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0