40 grader plus ute?

tjingeling snyggisar!
kom precis in från att vart ute och gått med min underbara och söta
men doch sjukt dragiga hund. Skapligt kallt vare ute, drog på mig
vinter jacka, mössa och vantar. Mysmys asså. Mörkt som fan var det
ute med, sick hur läskigt det var att vara ut själv. Hihi smsa lite folk iaf,
tack och lov! Åå känns som jag längtar till nästa helg, dåre förmodligen
blir att dra till Dalarna med Mikaela gumman, isånna fall blire ruggigt nice.
Fast ska snacka med min söta lilla mamma  om det först, annars vet jag inte.
den här helgen, mjaa kommer nog inte vara den bästa, i dag hände inget,
och imorgon vet jag inte om jag och mickis skulle dra till stan och härja
men ellenpellen som håller i något grejs på örgi/örig/öigr, vene vad det heter
helt riktigt. Men någonting liknande ialla fall, men nu ska jag kolla
på tv och krya på mig, håller typ på att bli sjuk

hahah låtarna!




godnatt bitche's♥


Kommentera här bitches!

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0