äntligen hemma!

Tjingeling baby's!
Sitter och käkar på en muffins som vart kvar från i går, mums!
Kom hem för kanske en halvtimme sen, kom hem senare än
planerat eftersom jag missa sju tåget hem, underbart Belinda
keep the good work up! Hell no, satt på station i en timme tills
åtta tåget kom! Lovely nästa. Men i alla fall dagen med Majjs
va underbar, kramkalas! Härja runt i västerås like always ju.
En sak kom jag på, i v-ås äre inte okej att andvända snoddar!
Men men, jag gillar ju uppmärksamheten! Heh, hitta två par
underbara skor och världens sötaste tjock tröja som blir att
köpa efter den 20e, mjo det kan jag lova. Och nej vart inte
att träffa Mårten i dag, får bli någon annan gång i hope :)
Juste, friluftsdagen i skolan sög :-)
bilder from the västerås med Majs;

  
trööjaan, kärlek!
 
skorna, mjoo sjukt sköna. Hitta ett par klackskor med, ruggit nice.

men ska dö i sängen, sjukt trött.
love to ya bitches!♥


Kommentera här bitches!
skrivet av: majjaboström

hihi vi hade det bäst älskar dej bby <3

2009-09-10 @ 21:35:45
skrivet av: Erica :)

tröjan från gina va?? de e fett miissigt me stickat (::

2009-09-10 @ 21:44:45
URL: http://randigvibrator.blogg.se/

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0