att blogga = en i mängden?

hej sweetheart's.
kom hem från skolan för kanske.. 40 minutersen kanske.
helt sjukt hur dåligt jag har mått i dag i skolan, trött som en
jävla boll med. Usch! men men, vad finns det att göra åt saken liksom?

I alla fall..
kom på en grej nyss.. Att blogg är som att vara en i mängden, bara
att kolla in min klass, hur många är vi inte som bloggar? Jo vi är fem-sex
stycken tjejer i klassen bara vad jag vet. Sen har vi flera på skolan, andras
mer kända än andra. Men nu flr tiden bloggar dom flesta, mest modebloggar
hit och dit, och enligt min åsikt dom tråkigaste bloggarna att läsa. Eller
jag tycker det är tråkigt att sitta och läsa andras bloggar, vad äre för
mening känns det som, men aa. Om alla hade känt som mig hade ingen
haft en känd blogg. Men som tur äre ju inte så. För vem vill inte att sin blogg
ska bli känd liksom? Heh men finns typ en eller två bloggar jag gillar att läsa,
men det är mest för att kunna skratta åt deras inlägg efter och undra hur
duma dom igentligen är. Men that's life. Aaa..

Men nu ska jag nog dra ner och köpa pizza med min bror.
love to ya bitche's♥


Kommentera här bitches!
skrivet av: Sofia - My life story

Nu är tävlingen igång. Du är nummer 4 :D

2009-09-11 @ 18:03:08
URL: http://youdontexist.blogg.se/
skrivet av: fansipp

hahahha skrattretande du säger att andras bloggar är tråkiga och att du inte vill läsa andras bloggar vrf har du då en egen, eller du aknske inte vill att någon ska läsa din blogg haha:) upp till dig baby upp till dig säger jag bara:P

2009-09-11 @ 22:20:38

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0