barnvakt

hej älsklingar!
sitter vid mammas data för jag är barnvakt, snälla jag är va?
är faktist barnvakt nästa vecka med och då tjänar jag tvåhundra kr. och lite
extra cash är fan aldrig ffel, så det så! Sen i dag vart det ju faktist ingen skola,
mådde så sjukt dåligt så va hemma hela dagen och sov, va ganska nice. Sen fick
jag veta av linda, att jag hon och linda w slipper vara med på frilufts dagen i skolan
nästa vecka, och vi slipper gå runt halva sverige med! Vi ska vara fuktionärer! riktigt nice
tycker jag.  Men nu ska jag nog pluggga, så ni får ha det så bra!
puss&smek♥

  
jag är grym på att göra mat!


Kommentera här bitches!
skrivet av: Anonym

- mm vad gott det ser ut!

2009-09-02 @ 21:19:35
URL: http://finest.se/hodamerei
skrivet av: Natta

Tack :) Detsamma!

2009-09-02 @ 21:21:39
URL: http://lettinggo.blogg.se/

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0