dagen's bästa!

chacha in krillebooi's style
helt fantasilös och har nästa ingenting att skriva om.
Men jag har väll alltid lite ramdom saker som vanligt, som
i skolan shit. Dagens bästa var nog Rasmus! thih. Han stod och rökte
sen så råka han få aska på sin luva. Och från ingenstans stoppar
han det i munnen? Jag står typ helt chockad och bara kollar på han.
Då börjar han hosta och spotta som bara den och jag bokstavligt
talat viker mig av skratt. Ingen fatta vad jag garva åt förutom Rasmus
som tillochmed själv börja skratta! Sen när jag slutat skratta(efter ett år typ)
så skulle jag förklara vad jag grava åt, lyckat det gick.
Jag fick typ fram 'balle råka få aska på luvan' sen bröt jag ihopp iasgarv igen.
Sen upprepa jag säkert ordet luva och aska i typ fem minuter och garva dirr
efter jag sakt ett ord, sen tröttna alla på att äns försöka förstå vad jag skratta åt.
Haha Rasmus va inge vidare på att förklara själv vad som hade hänt, han
garva en helt jävla del med. hahah, det va dagens tränings pass för magen!

fysik timmen;
vårana lärare jens snacka om helt ovärda saker hela lektionen
och jag satt längst bak med Rasmus&Benjamin(som nu är på akuten)
Vi jobba inte värst mkt, dom satt och skruva bort en lucka från väggen
och jag satt och elda på en penna. hihi. sen gick rasmus från lektionen
och jag och benjamin tröttna rätt snabbt på lektionen med, så vi drog i
från den. prickar och anmärkningar in my♥! tack jens-mens

Sen geografi timmen, hade vi vikare & typ jag härja ju som satan,
gick runt och sa att allt va 'pördey' och var bara Erica som fatta
vad jag mena med det, alla andra orka inte lisksom bry sig så mkt.
thihi, jag och dennis hade rätt kul med då också.
sen typ tio minuter innan vi sluta lektionen så bad vår lärare
oss att shit, va vi verkligen så jobbiga den lektionen?

nej, nu skrev jag förmkt men dagen va fan underbar!
nu ska jag städa rummet och så.
love to ya bitche's!♥


Kommentera här bitches!
skrivet av: Erica :)

haha sista lektionen va juh fan bäst :D haha pördey :)

2009-09-07 @ 18:27:35
URL: http://randigvibrator.blogg.se/

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0