dagens' to do list

tjingeling sweetheart's!
har nyss kollat på lite tve bla, top model, how i met your mother
och everyone love's ray(?) Iaf sluta tio i tolv i dag som va ruggigt
nice vill jag säga, tre lektioner only! Blev ingen Mikaela idag, men
får väll se hure blir till helgen.

dagen's to do list.
~ till stan och kolla på skor&mobil
~ köpa grejs till fridluftsdagen imorn
~ höra med MajaMajs när hon slutar imorn
~ städa rummet
~ och plugga matte.

thihi niceigt värre? nej, idts liksom.
men nu ska jag fixa mig lite sen dra
till stan. Och det lutar på att jag langar
ett videoinlägg imorgon.

jag vet att jag missat ett m på headern,
men gör om HELA designen i kväll.
håll uttjick.


love to ya bitche's!♥


Kommentera här bitches!

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0