dålig upptadering

Förlåt hunny's för en överdrivet dålig upptadering
igår och idag, men that's life. Men i alla fall i går och i lördags
hade jag sjukt kul med Mickis, Becca och Carro + lite annat
folk med så klart. Jag och Carro är ju nästa för klockrena på
moppen igår. In i buskar och slirar i gruset i nerdförsbake!
Men vi lever ju som sakt, tur nog.
Men har bara inte haft lust att blogga, inte orkat. Börjar nog
bli förskyld, snuvig, ont i huvudet och ont i halsen, fast jag har nog
ont i halsen pga jag och carro härja och gapa i lördag's.
Men nu ska jag 'msn:a' (HAHA) lite och checka bilddagboken.


lily allen - fag hag

love to ya bitche's♥


Kommentera här bitches!

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0