ikke trådlös och brud med för lite fakta

chacha!
tänkte faktist sätt mig i soffan och kolla på film och ha mammas laptopp i knät
men nejnej, mamma har ju inte trådlöst internet på sin laptop. Inte okej asså.
menmen, får väll lägg i från mig datan ett tag då, kanske bloggar i natt igen om
jag får tråkigt, liksom. Med mig vet man ju aldrig. Men vill bara göra en ska klart
för er som lästa mitt in lägg 'att blogga - en i mängden' jag skrev att massa
tjejer i min klass blogga och samtidigt skrev jag att jag oftast inte läsar andras
bloggar och om jag göra det äre vara för jag oftast kan sitta och skratta åt
dom efter det. Och själv klart var det en brud i min klass som va jävligt
snabb på att skriva om det på sin blogg. Inte okej.
För det va inte äns om hennes blogg jag skrev om, jag brukar inte läsa
henns blogg äns, sen kommer hon med det och så? Med mitt namn och allt.
Tack gullet. Men ett tips, skaffa mera fakta innan du drar ut någonting på bloggen.

tvmys med mig själv nu om inte bror sover.
love to ya bitches♥


Kommentera här bitches!
skrivet av: Anonym

ens*

2009-09-11 @ 23:27:56
skrivet av: Maalin

Sryyy, va hooly säker att du menade mig och typ elin ;) men ska ta bort det (Y) orkar inte bråk fan :O

2009-09-12 @ 00:33:44
URL: http://hedenstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0