I'm tha king om the moppe!

hej baby's!
kom nyss hem från stan, jag va kungen på att köra moppe hem!
Aa typ, mickis blinka och fixa lyset åt mig när vi åkte, men annars
gick det fin fint faktsit! Iaf va med Mickis, Becca och Carro aka Cooling,
Töffingen och Häftigaste. Och jag Grymast! nice nice. Va typ i kb och härja.
HAHAH va lite smått busiga. omg jag dör typ. Sen iaf skulle vi dra till donken.
Alla trodde seriöst att jag och Carro hade fjortis fylla bara för vi gapa och skrek
hela tin? Aa sen vare ju en som skulle filma oss? Bara för vi låg ner och skratta
på gatan liksom? HAH men shit va jag har garvat. Sen träffa vi Erik med, ruggigt nice.
Och nej orkar inte berätta mer, ska glo film med Mikaela nu.
 I alla fall, tack för dagen flikkor!

love to ya bitche's♥


Kommentera här bitches!

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0