kissie?

asså, seriöst nu kommer jag in på mitt största hatobjekt någonsin.
Flickan borde ha seriösta problem innerst inne, för bra verkar hon ju inte må!
Säger att hon är så snygg hit och dit blabla, tror jag med på gumman. Undrar varför
hon igentligen opererar sig nu så mkt om hon är så jävla snygg? Nej juste hon är
inte snygg, hon klagar på massa andra sen gör hon samma fel? Som förut ba klaga hon
på att det är äcklig med löshår om man inte byter ut det varje månad och så. & att det är fult
när lös håret syns.. http://www.youtube.com/watch?v=xdfQ17CtnjI&feature=related 
men om jag har rätt ser man faktist hur mkt lös hår bruden har på inlägget. Stiligt Alexandra.
Sånt gillar vi! Ochatt du 'skapade' fjortisarna och du va den första i sverige som blondera håret
överdirvet mkt? asså.. hon är skämmig och överdriven, snälla  tror knappast 'fjortisarna' härmade
kissie rakt av.. men mjaa, kissie kan ju klassas som sveriges största fjortis då & då. & Det med va
den första dom blonderade sitt hår? o please. lägg ner du är ju bara för rolig! Inte undra på att
du har massa läsare, alla måste ju få sig ett gott skratt för dagen!, thihi min åsikt ialla fall.
jag har så sjukt mkt mera att säga, men orkar inte och har inte tiden. :-)!


hon är 18 år och betéer sig om en 14 åring?
någonting måsta ju vara fel i hennes jäävla huvud!


Kommentera här bitches!
skrivet av: Anonym

Absolut inte för att försvara Kissie, men du vet att 99 % av det hon skriver i hennes blogg är provosation? Hon provocerar för det mesta för att folk ska läsa hennes blogg. Folk älskar helt enkelt att hata henne. Antar att du också läser hennes blogg då & då? Men som sagt, jag stör mig ibland på henne också.

2009-09-04 @ 22:51:05
skrivet av: Anonym

så jävla rätt där , !

likadant när hon täcker ansiktet bara för hon nt har smink på sig , hallå!? vadå vågar hon nt visa hur hon ser ut utan allt sminket eller ??

jag menar dt är ju endå hennes riktiga ja

2009-09-05 @ 15:52:54
skrivet av: omar

hon ser ut som en ko utan smink så det är väll bra att hon täcker för:D

2009-09-06 @ 20:45:42

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0