mogis.se - helt efterbliven?

angående 'mogi';
jag har inte haft en aning vem hon vart tills
någon minut sen, när jag klicka runt på youtube
och kolla på olika parodier på olika bloggare.
hon som gjorde parodierna va grym!
länk till hennes youtube something
http://www.youtube.com/user/sverigesbastablondin
iaf hon 'mogi' verkar ju helt i sin egen
värld? fattar mig inte på hon och hennes
uttal på ord och orden hon andvändet.
Men efter jag kolla på parodin om'na
va jag ju tvungen att kolla upp hennes blogg
och hennes youtube inlägg - sick, det gör jag inte
om, fick huvud värk, tex;
 
ni fattar vad jag menar nu va? - usch.

angående video inlägg, ska göra ett snart.
typ i morgon eller så, har inte haft ork!

men nu ska jag kolla på Twilight och plugga.
ha en skön söndag, puss♥


Kommentera här bitches!
skrivet av: liiiiinn ;*

sjukt söt, kär i henne (L)

2009-09-06 @ 19:02:56
skrivet av: Ante

usch fyfan vilken jobbig människa xD

2009-09-06 @ 19:10:14
skrivet av: Ida

Jag följde hennes blogg för några år sedan - innan hon blev "känd" och helt pantad! Det lustigaste är ju att hon tror hon kommit på orden själv...

2009-09-07 @ 00:11:08
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
skrivet av: Erica :)

haha omg jag avgudar henne!!

2009-09-07 @ 16:58:35
URL: http://randigvibrator.blogg.se/
skrivet av: -

du är avis bara för du har en dålig blogg

2009-09-07 @ 17:46:08
skrivet av: DANNENINO

HON SER UT SOM EN FISK -.- xD

2009-09-09 @ 21:43:49
skrivet av: FL.

Som ovanstående.



"du är avis bara för du har en dålig blogg"



Så jävla rätt.

2009-09-09 @ 21:56:40

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0