muffins på g @ my place


håller på att baka muffins nu. Shit logom gott det ska
bli! Kommer säkert ta med mig till Runevallen i morn.
Mycket käk kommer det bli, för för det mesta kommer
vi bara sitta och glo på andra. Vantar och mössa kommer
oxå med dit imorgon, känns som jag kommer frysa.
Och efter det, blire till v-ås och umgås med Majjs!
Underbart! Förmodar att jag ska träffa söta lilla
Mårten med. Men vi får väll se hure blir med den
saken, för nu ska jag återgå till mina muffins.

love to ya bitche's!♥




Kommentera här bitches!
skrivet av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Tack så mycket :)

2009-09-09 @ 20:26:15
URL: http://klintt.blogg.se/

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0