pj aka partille johnny

   
Partille Johnny stilen
mjo pj stilen har hissats och dissats över allt och ingenstans,
alla har sin egen åsik om det men whatever? Om man nu hatar
stilen så äcklat mycket, stoppa upp den åsikten där någon
vill veta av den. Börjar tröttna ruggigt mycket på folk som
tycker att snoddar och det är fult osv. Vad äre för fel på
att klä sig som man vill nu då? Precis som någon med pj stilen
skulle gå fram till en vanlig person och typ slänga ut sig någonting
om den's stil som man själv anser snygg. Alla har sin egen åsikt
på saker och ting. Själv hatar jag höra andras åsikter om mig
men medans jag gärna kan skrika ut mina egna åsikter om någon
annan på gatan. Men sån är jag, like it or leave it liksom.
Men ändå, om man hatar att se folk som har snoddar,
ett tips, kolla inte på dom då. Lovar att det hjälper ist för
att stå och vråålglo ner på benen&fötterna. Sånna personer
skrattar jag bara åt på stan. Liksom, om jag går förbi någon
på stan och det ända deras blick är fäst på är på mina soddar.
Shit, riktigt skratt retande, jag svär på't. Så sluta kolla på snoddarna
och stoppa upp dina dåliga åsikter om pjstilen på någonhelt annanstans.
jag tycker pj stilen är hothothot!
kolla gärna in pjbloggen.blogg.se

puss på att jag kan min sak!
love to ya bitche's♥


Kommentera här bitches!

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0