ny start

hejsan hoppsan folket.
ja bytte blogg sida helt och hållet nu, gick från devote.se till blogg.se
 för det va alltid massa jävla skit
på sidan hela tin, så tröttna liksom, okidokie.
Men whatever, jag är iaf kung på att blogga.



Ialla fall så va det första skoldagen i dag. Eller skoldag, första dagen
i skolan för vi satt i ett klass rum och fick papper.
Men jag och Linda satt och klaga på fjortisar. ha-ha
Sen drog jag och mikaela till köping efter skolan, doken, sen in på biginn.
Sen träffa vi Anna och Elin som alltid är trevligt.
Sen vart det bara såfta på stan innan man drog hem.

b; är vanilj en grönsak eller en frukt?
m; det är väll en kvist?
b; men va? då lär det ju vara en krydda i så fall?
ja, vi är faktist inte så smarta hela tiden, men det funkar iallafall.

Men nu ska jag käka och peppa tills i morgon - beach rocken!
puss på er sötnosar

Kommentera här bitches!
skrivet av: amanda

so?

2009-08-20 @ 22:03:46
URL: http://aamandahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0