film tips?


'hej och välkomen till världens fetaste fredag'
thihihi, mamma köpte lite godis till mig, mums. gissa tre gånger vad jag kommer
göra hela kvällen? jo kolla på film och feta mig! Blir iaf en skön hemma kväll.
Drog hem från skolan klockan ett i dag, fast jag igentligen slutar klockan tre.
men orkar seriöst inte med svenska och spanska sista lektionerna, så jag
sjukanmälde mig och drog hem. sen såfta jag bara hemma en stund.
sen har jag bara såftat tills nu! niiiice.
men nu ska jag nog ladda hem någon film och kolla.
tips på film någon?:)


btw, ofta inte liite status att dom sitter och läser min blogg i skolan?
men alla älskar den ju, punkt slut.
ha en kul freedag!♥


Kommentera här bitches!
skrivet av: omar

mumsigt :D

2009-09-06 @ 20:43:39
skrivet av: Natalia

Hej hej :) Fin blogg du har !! Ha dt bra

kraam

2009-09-09 @ 21:29:36
URL: http://mamasitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget, okej sweetheart's?:

ja skriv ditt namn:
ska jag komma ihåg dig eller??

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

din kommentar liksom:

Trackback
RSS 2.0